Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Assisi 2018   >   Verblijf in chalets, mobilhomes en tenten

Verblijf in chalets, mobilhomes en tenten

Tieners en Jongeren verblijven tijdens de bedevaart op de prachtige camping ‘ Green Village Assisi’ in de buurt van Assisi. De camping ligt op ongeveer 3 km van het oude stadscentrum Assisi met een prachtig uitzicht op de stad. De camping heeft een zeer gastvrije receptie en restaurant. Het beschikt over een zwembad, sportvelden, BBQ’s, overkappingen voor groepsactiviteiten en nog veel meer. Neem hieronder een kijkje en waan je al even op bedevaart!

Tieners in tenten, jongeren in mobilhomes en chalets

Hoe we de groepen gaan indelen hangt uiteindelijk af van het aantal jongeren dat zich aansluit bij het tiener- en jongerenprogramma. De planning is om de tieners onder te verdelen in meerder groepstenten. Jongens en meiden zullen in verschillende tenten verblijven. Zij hoeven geen luchtbed of matje mee te nemen. Over beddengoed volgt later meer informatie.

Jongeren zullen we proberen onder te verdelen over de chalets en de mobilhomes. Ook aan de hand van het aantal zullen we daar definitieve keuzes in maken. Voor hen geldt ook dat er geen luchtbad of matje mee hoeft op reis. Over beddengoed volgt later meer informatie.

Bekijk deze video voor een eerste indruk van de camping

Camping Green Village Assisi from Improntacreativa Media agency on Vimeo.

Hier direct aanmelden voor Assisi 2018!

Bussen

Voor het vervoer naar de stad zijn voor het tiener- en jongerenprogramma touringcars beschikbaar die ons vervoeren naar de programma onderdelen in en om de stad. We hoeven dus niet steeds alles te voet af te leggen.

Adres: Via Campiglione, 110, Assisi

northern_az_lake_powell_house_boats.jpg

Entree Camping en Hotel Green Village

camping green village mobil home.jpgwww.jongekerk.nl_camping_green_village_chalet.jpg