Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Start Nieuwe jongerengroep Heiloo: Meet and greet the Lord

Vanaf vrijdag 10 november start er in Heiloo bij het diocesaan Heiligdom Onze Lieve Vrouw ter Nood de jongerengroep Meet & Greet the Lord. Ze willen bij de Heer komen om hem te ontmoeten (Meet) en begroeten (Greet). Jezus zegt ons: “Zie ik ben met u, alle dagen, tot aan de voleinding van de wereld.” (Mt 28, 20b).

Hem ontmoeten

Wat is deze belofte van Jezus ontzettend mooi! We mogen geloven dat Hij écht bij ons is! De eucharistische aanbidding is een van de manieren waarop Jezus ons uitnodigt Hem te ontmoeten. Hij wil echt dat we bij Hem komen: “Realiseer je wel dat Jezus dáár in het tabernakel er uitdrukkelijk is voor jou, voor jou alleen. Hij brandt van verlangen om in je hart te komen.” (H. Thérèse van Lisieux).

Programma

Iedere 2e vrijdag van de maand willen zij ingaan op deze uitnodiging van Jezus, God aanbidden en stil worden om naar Hem te luisteren. De avond start om 20:00 uur met een lezing of een lofprijzing en daarna in de kloosterkapel van het diocesaan Heiligdom Onze Lieve Vrouw ter Nood is er aanbidding. Tijdens de aanbidding zal er ook gelegenheid voor biecht zijn. Na de aanbidding staat er een drankje klaar en wordt het gezellig gemaakt op de jongerenzolder.

“The best time you will spend on earth.”
- Mother Teresa

Hoe kom jij op het Heiligdom

Het heiligdom ligt niet vlak bij een station. Daarom is er voor jou speciaal een pendeldienst geregeld. Iedere 2de vrijdag van de maand om 19:20 uur en 19:40 uur zal er een pendel auto vanaf station Heiloo naar het Heiligdom rijden. Wil je hier gebruik van maken? Stuur dan even een mailtje naar ceremoniarius.hans.tuijn@gmail.com.

Heb je een vraag?
Email: monica.mastenbroek@gmail.com

Hij brandt van verlangen om in je hart te komen.” (H. Thérèse van Lisieux).

Download Flyer