Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Volleyballen en geloven

Volleybal en Geloven

Onder katholieke jongeren wordt er ieder jaar het RKJ Volleybaltoernooi gehouden. Op 18 mei 2014 is het weer tijd voor een lekker potje volleybal in Leidschendam. Jongerengroepen en tienergroepen zullen deze dag strijden om de fel begeerde titel. Iedereen kan zich aanmelden met een team van minimaal 6 personen. Let op! Er moeten altijd 2 dames in het veld staan.

De dag begint met een eucharistieviering om 10:00uur in de parochie van de Heilige Lodewijk aan de Steenschuur 19 te Leiden. Na de viering zullen alle teams zich naar sporthal "De Fluit" in Leidschendam verplaatsen. Daar zal het toernooi beginnen om 12:00uur. Er is een competitie voor tieners en een competitie voor jongeren. Het speelschema zal kort voor het toernooi bekent worden gemaakt. Je kunt met een jongerengroep of tienergroep meedoen, maar je kunt ook zelf een aantal jongeren of tieners in jouw omgeving verzamelen en met een eigen team deelnemen. Bedenk een leuke naam en geef je HIER op.

Teambuiling

Dit toerooi is een mooie gelegenheid om aan teambuilding te doen met je jongerengroep. Samen een gezellige dag uit met ander gelovige jongeren vanuit heel Nederland. We willen jou aanmoedigen om mee te doen en we hopen dat een aantal teams vanuit ons bisdom zullen afreizen naar dit toernooi. Laat ze een poepie ruiken.

Meer informatie kun je vinden via de website van RKJ Leiden.

Aanmelden:

www.rkjleiden.nl/volleybal
Kosten: €5 p.p.

Tijden:
Eucharistieviering 10:00uur
volleybaltoernooi  12:00uur - 17:00uur

Eucharistieviering
Lodewijkskerk: steenschuur 19 te Leiden

Volleybaltoernooi
Fluitpolderplein 1 2262 ED Leidschendam

Aanmelden?
Stuur een Email naar RKJ leiden.

Blijf op de hoogte via: www.rkjleiden.nl/volleybal