Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Kerstdiner: De Redder die komt!

Kerstdiner: De Redder die komt!

Op zondag 15 december vindt het jaarlijkse kerstdiner plaats! In deze editie werkt het jongerenplatform samen met de jongerengroep in Heemskerk, waar het dan ook zal plaatsvinden.

In de tijd van de advent komen we elk jaar weer samen om deze mooie gebeurtenis te vieren: de geboorte van Jezus! En dat kan ook zo verwoord worden: De redder die komt! Jezus, God, komt naar ons allen om ons van de zonden en het kwaad te redden en geeft later zijn eigen leven om dat doel te bereiken.

Nu kennen we dit mooie verhaal natuurlijk allemaal en graag willen wij dit met jullie vieren.

Globaal: Op 15 december het jaarlijkse kerstdiner, vanaf 16:30 de inloop en om 17:00 de H. Mis.

Inschrijven kan via: https://forms.gle/k9JCu8QziR9YFKfk9

Wat: kerstdiner

Waar: Spoellaan 3 Heemskerk

Wanneer: zondag 15 dec

Hoe laat: 16:30 uur

Kosten: vrije bijdrage

Programma: Inloop, Mis, lekker eten!!