Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Pre-Passion Witte donderdag jongerenviering

Pre-Passion Witte donderdag jongerenviering

Donderdag 29 maart is het Witte donderdag en begint het Paastridiuum met de Witte donderdagviering. Alle jongeren zijn uitgenodigd om voorafgaand aan ‘The Passion’ de Paasliturgie te beginnen met deze viering in de St. Urbanuskerk te Duivendrecht. We zullen de eucharistieviering om 18:00u. beginnen die wordt begeleid door jongerenkoor Aloud en ondersteunende koorleden. Mgr. Hendriks zal de hoofdcelebrant zijn. Na de viering vertrekken we richting ‘The Passion’ die dit jaar plaatsvind in de Bijlmer op het ArenaPark. De viering eindigt vroeg genoeg om zo op tijd bij ‘The Passion’ aan te sluiten die om 20:30u. begint.

Diner pakket tijdens het lopen

Vanaf de kerk is het 20 minuten lopen richting ‘The Passion’. Jongeren kunnen zich aanmelden voor de viering en het eten. We regelen diner pakketten voor hen die zich aanmelden om me te nemen tijdens de wandeling. De pakketten zullen bestaan uit enkele belegde broodjes, snacks en wat drinken. De jongeren kunnen deze nuttigen tijdens de wandeling richting het Arenapark.

St. Urbanuskerk en bereikbaarheid

De St. Urbanus is uitstekend te bereiken via trein- en metrostation Duivendrecht. De kerk ligt direct naast het station in noordoostelijke richting. Neem de uitgang naar de Rijksstraatweg en je vindt direct de kerk bij de uitgang van het station. Met de auto is de kerk ook te bereiken. Uw auto kunt u parkeren in de straat. Rond de kerk is het betaald parkeren. Houd rekening met weinig parkeerplek deze avond.

Info en aanmelden:

Aanvang:

18:00u.

Locatie:

St. Urbanuskerk, Rijksstraatweg 230, Duivendrecht

Kosten:

€4,- (Gedeeltelijke bijdrage avondeten)*

Contact:

info@jongbisdomhaarlem.nl

*Voor de pakketten vragen we een gedeeltelijke bijdragen van € 4,-. De rest van de viering en de kosten voor het avondeten worden door de parochie en jong bisdom Haarlem-Amsterdam gedragen.

After Passion in Restaurant East Harbour

www.jongekerk.nl_restaurant East harbour.jpgNa ‘The Passion’ sluiten we aan bij ‘The After Passion’ die wordt georganiseerd door een aantal christelijke kerken in de omgeving van het evenement. Alle jongeren zijn welkom in Resaturant East Harbour om gezellig na te borrelen.

Adres: Hoekenrode 4,

Website: www.eastharbour.nl