Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Oude artikelen   >   RK Zaalvoetbaltoernooi 2014: 5 oktober barst de strijd weer los!

RK Zaalvoetbaltoernooi: Strijd barst los op 5 oktober in Baarn.

De zomer is in aantocht en waarschijnlijk heb je al plannen voor in de lang verwachte zomervakantie! Iets om over na te denken tijdens deze vakantie is het RK Zaalvoetbaltoernooi 2014. Al tien jaar was het Rk Zaalvoetbaltoernooi een groot succes. Katholieke jongeren uit heel Nederland strijden om de titel. Dit jaar kan ook jij ook meedoen.

Vorm een team met jouw jongerengroep, een groep jongeren die jij kent uit de parochie of uit de buurt en kom als team naar deze gezellige dag. Een ideale dag om elkaar te ontmoeten en te strijden om de felbegeerde titel ‘Kampioen RK Zaalvoetbaltoernooi 2014’.

5 oktober a.s. zal de strijd losbarsten. De dag zal beginnen om 10.00 uur met een eucharistieviering in de Nicolaaskerk aan de Kerkstraat nummer 19 in Baarn. Daarna kan iedereen zich voorbereiden in Sportcentrum De Trits om vervolgens om 12.00 uur gezamenlijk het toernooi te openen met gebed.

Team inschrijven?

Er kunnen maar een beperkt aantal teams aangemeld worden. Meld jouw team dus snel aan! Aanmelden kan via onze website:www.rkjtoernooien.nl. Let op! Ook dit jaar moeten er weer minimaal twee dames per team in het veld staan. Na opgave ontvang je van ons een bevestiging. Belangrijk om te weten is dat je je team tot uiterlijk zondag 28 september 2014 kan inschrijven. Hierna is het in verband met het maken van de speelschema’s niet meer mogelijk. Ook afmelden wordt na de uiterste inschrijfdatum erg moeilijk. Voor alle overige informatie, spelregels, wedstrijdschema’s en ontwikkelingen van dit toernooi ga je naar www.rkjtoernooien.nl.

Kosten

Heb jij jouw team ingeschreven dan is de procedure als volgt: De aanvoerder betaalt aan het begin van het toernooi bij binnenkomst voor zijn/haar gehele team. Dit gebeurt aan de inschrijftafel bij de ingang. De kosten zijn € 5,- per persoon. Vervolgens kan iedereen zich omkleden in de kleedkamers aan de lange gang. Bij de inschrijving ontvangt de aanvoerder jullie speelschema.

Voor vragen of opmerkingen, mail naar rkjtoernooien.

Letterlijk jouw geloof actief beleven? Twijfel niet langer en meng je in de strijd.