Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   The Missionary School   >   Leiding geven aan jezelf en aan anderen

Leiding geven aan jezelf en aan anderen

Vind je het leuk om mensen te helpen richting te geven aan hun dag, studie, werk of leven? The Missionary School is een traject waar je werkt aan het uitbouwen en ontwikkelen van jouw leiderschapskwaliteiten, zodat je daar de rest van je leven profijt van hebt.

Leiders zijn overal nodig, op alle niveaus en ook in de kerk. Zie jij jezelf als leider van de toekomst? Dan is The Missionary School iets voor jou!

Succesvolle leiders hebben een aantal zaken gemeen:

- ze weten goed WIE ze zijn
- ze hebben duidelijk voor ogen WAT ze willen
- ze zijn in staat dat met hun OMGEVING voor elkaar te krijgen.
- ze realiseren zich dat wanneer ze zelf geen plan hebben, ze ingezet worden in andermans plan.

In The Missionary School zijn dit de dingen die je aanpakt. Het levert je niet alleen vaardigheden op voor je werk in de parochie, maar ook voor je professionele leven.

Wil je meer weten over dit traject? Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek:

info@jongbisdomhaarlem.nl of bel naar 023-5112636.

Meer over The Missionary School vind je HIER