Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Young pro networks - 22 mei

Young pro networks - 22 mei

Ben jij aan het afstuderen of de studentenleeftijd al gepasseerd, maar wel nog op zoek naar een groep leeftijdsgenoten om het geloof mee te delen? Gewoon praktisch samen bidden, of juist echt lekker de Bijbel of een pauselijk document doorspitten, of misschien niet eens zozeer op zoek naar verdieping maar gewoon het samen zijn met andere katholieken in gemeenschap. Waar je ook naar op zoek bent, je bent van harte welkom op de young pro netwerkbijeenkomst op zaterdag 22 mei in de OLV kerk te Amsterdam.

Doel van de bijeenkomst

Het doel van de bijeenkomst is het creëren van young pro groepen om samen het geloof mee te beleven of voeden. We bieden deze dag verschillende vormen aan om zo'n groep vorm te geven, maar ook vooral de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en gelijkgestemden te vinden.

Het programma

Het programma van de dag is als volgt:

14:00 uur Inloop met koffie/thee

14:15 uur Inleiding 'Christen zijn op het werk' door Paul Graas*

15:00 uur Lectio Divina in de OLV kerk

15:45 uur Break

16:15 uur Stukje encycliek lezen en bespreken in groepjes

17:55 uur Uitleg van wat er voor de doelgroep al is

17:00 uur Borrel en netwerken

*Paul Graas is auteur van het boek 'De christen die mens wil worden' over een jonge katholiek zijn in een seculiere samenleving.

Wie: 25-35 jarigen

Wat: Netwerkbijeenkomst (om nieuwe groepen te starten)

Wanneer: zaterdag 22 mei

Hoe laat: 14:00-18:00 uur

Waar: OLV kerk te Amsterdam (Keizersgracht 220)

Aanmelden

Uiteraard volgen we de corona-maatregelen op. Als we niet met groepen mogen samen komen zal de bijeenkomst verplaatst worden naar een andere datum.