Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Wereldjongerendag(en)   >   Projectleider WJD Panama gezocht bij Jong Katholiek

Projectleider WJD Panama gezocht bij Jong Katholiek

In 2019 vinden in januari in Panama de Wereldjongerendagen (WJD) plaats. Naar schatting zullen enkele miljoenen jongeren van over de hele wereld zich daar verzamelen in antwoord op de uitnodiging van paus Franciscus. Ook vanuit Nederland zal er een landelijke reis naar Panama gaan waarin de zeven bisdommen samenwerken.

Het SRKK (Secretariaat van het RK Kerkgenootschap) is op zoek naar een projectleider (m/v) die leiding en ondersteuning kan geven aan de organisatie van deze landelijke reis.

De projectleider werkt binnen het team van Jong Katholiek en legt verantwoording af aan de beleidsmedewerker Jeugd en Jongeren van het SRKK. Samen met deze beleidsmedewerker is hij of zij verantwoordelijk voor het bewaken van de financiën, de communicatie, de afstemming met maatschappelijke, zakelijke en kerkelijke partners en de verantwoording richting subsidiegevers.

Het SRKK zoekt iemand die per direct beschikbaar is en op HBO niveau met bij voorkeur een relevante opleiding op het gebied van communicatie of evenementenmanagement. Het is een pré als je bij de organisatie van eerdere Wereldjongerendagen betrokken bent geweest. Het gaat om een halftime functie (20 uur per week).

Wil je meer informatie over deze leuke job, ga dan naar de vacature op de website van Jongkatholiek en neem contact met hen op.

Vacature projectleider WJD Panama