Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Wereldjongerendag(en)   >   WJD-promotour in vollge gang!

WJD-promotour in volle gang!

Er is al heel wat informatie is via verschillende kanalen voorbij gekomen over de WJD Krakau in 2016. Nu is het tijd voor de volgende stap. Misschien heb je wel vragen over de reis of weet je nog niet zo goed of je mee wilt. Let dan goed op! Vanaf 1 november komen wij naar jou toe met de WJD-promotour en door het gehele bisdom.

Bijeenkomsten, borrels en jongerengroepen

Er zullen verschillende activiteiten worden georganiseerd door jongerengroepen zoals WJD-informatiebijeenkomsten, WJD-borrels, en gespreksavonden waar ons promoteam bij zal aansluiten. De eerste data zijn inmiddels bekend. De komende tijd zullen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de promotour. De tour zal doorlopen tot ver in het voorjaar van 2016.

Wil je meer weten over de WJD Krakau 2016 en de reis ‘Dare2share!’ die van 20 juli t/m 2 augustus wordt georganiseerd om deel te nemen aan de WJD in Krakau? Zorg dan dat je bij één van deze bijeenkomsten aansluit. Ons promoteam staat te trappelen om jou alles te vertellen over de actuele ins en outs van de WJD. Daarnaast zullen zij ook over hun eigen ervaringen vertellen die ze aan eerdere edities hebben overgehouden.

De onderstaande momenten zijn nu gepland

Start Promotour    Zondag 1 november       16.00 uur  Hilversum

Vituskerk – Emmastraat 5                                    WJD Borrel

Woensdag 4 november                                       19.30 uur  Amsterdam- Osdorp

Lucas parochie - Osdorper Ban 132                 WJD Borrel

Donderdag 5 november                                        19:00 uur  Amsterdam- Oost

Parochie Martelaren van Gorcum - Linnaeushof 94       WJD Informatie bijeenkomst

Vrijdag 6 november                                               19.30 uur  Hoofddorp

Johannes de Doper - Kruisweg 1073              Op bezoek bij ‘M25’ WJD informatie bijeenkomst

Donderdag 12 november                                     19.15 uur     Zwaag

Sint Martinuskerk - Dr. Nuijensstraat 1           WJD Informatie bijeenkomst

Zondag 15 november                                           18:30 uur     Heerhugowaard

Heilige Dionysius -  Middenweg 248             Op bezoek bij ‘On the Road’ – WJD informatie bijeenkomst

Donderdag 19 november                                     19.15 uur     Bovenkarspel

Sint Martinuskerk - Hoofdstraat 205              WJD informatie bijeenkomst

Vrijdag 20 november                                           19.30 uur      Haarlem

Pastoor van Ars kerk - Prinses Beatrixplein 6 WJD Borrel bij Lifeteen Haarlem

Zondag 22 november                                           16:00 uur      Amsterdam

Boomkerk - Admiraal De Ruijterweg 406     Regionale WJD Ontmoeting in de Boomkerk met Jongerengroep All Saints

Zondag 22 november                                            16:00 uur     Laren

Sint Jansbaseliek - Brink 31                                 WJD Borrel

In 2016 zal de promotour verder gaan. Bijeenkomsten zullen tijdig bekend worden gemaakt.

Foto's en meer informatie over de promotiebijeenkomsten in bisdom Haarlem-Amsterdam zijn te vinden op Facebook

Onze promotoren hebben vorige week flink wat promotie gemaakt in ons bisdom voor de WJD-reis 'Dare2share!'. In...

Posted by Jongbisdom Haarlem-Amsterdam naar Krakau on Tuesday, 10 November 2015

Meer >>
Gerelateerde artikelen Jongeren | WJD | 2016 | Dare2share!