Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Wereldjongerendag(en)   >   WJDag 9 april - Wieringerwerf Meld je aan!

WJDag 9 april - Wieringerwerf Meld je aan!

WJDag 9 april - Wieringerwerf - Meld je hier aan!

Groots! God doet grootse dingen! Afgelopen zomer kwamen er in Krakau 2 miljoen jongeren samen voor Hem! Wat is dat voor een God waar zoveel mensen op af komen? Deze geweldige grootse ervaring gaan wij in ieder geval in het klein (her)beleven. Dit jaar vindt de WereldJongerenDAG 2017 plaats in het kleine dorpje Wieringerwerf. We zullen dit kleine dorpje met elkaar op z’n kop zetten en er een Grootse dag van maken!

Holy games

www.jongekerk.nl_HolygamesEr wordt groot spel georganiseerd in Wieringerwerf waarin we onder andere leren over onze grote voorbeelden, de heiligen! De Heiligen lopen die dag rond door Wieringerwerf en dagen jou uit om de actieve uitdagingen aan de gaan die zij stellen. Uiteraard gaat het hierbij om veel plezier en een hoop competitie, maar er valt ook een bijzondere prijs te winnen met jouw team.

Herman van Veelen - Jannette Noelhuis

www.jongekerk.nl_HermanVanVeelenNa een internationale zwerftocht langs woongemeenschappen in Los Angeles, Londen en Enschede is Herman geland in het Jeannette Noëlhuis te Amsterdam. Het Noëlhuis is een leefgemeenschap waar gelovigen samenwonen met vluchtelingen. Zijn werk valt nog het best te omschrijven als activist-muzikant-hulpverlener. De gemeensschap waar hij nu woont zorgt in kleine dingen voor een grote verandering in het leven van mensen, die tussen wal en schip invallen in onze samenleving. Herman vertelt zijn verhaal, maakt muziek en stelt je voor een uitdaging.

Leefgemeenschap

jeanettenoel facebook.jpgDe leden van het Jeannette Noëlhuis voelen zich meer lid van het Koninkrijk Gods dan het Koninkrijk der Nederlanden. Wat een grootse gedachte! Benieuwd wat jij over dit Koninkrijk Gods kan leren en hoe jij ook deel uit kan maken van dit Koninkrijk? Mis het niet!

www.jongekerk.nl_borrel.jpeg

10:00u. heilige Mis
 11:30u. Lunch
 12:15u. Holy games
 14:00u. Inleiding Herman van Jeannette Noelhuis
 15:15u. Afsluitende borrel

Aannmelden

meer

Wat: WereldjongerenDAG Groots!
Wanneer: 9 april 2017
Tijd: 10:00 uur eucharistieviering Christus Koningkerk
Tot: 16:00 uur
Waar: Christus Koningkerk, Prof. Granpré Molierestraat 23 Wieringerwerf en De Cultuurschuur, Loggersplein 1, Wieringerwerf
Toegang: GRATIS
Openbaar vervoer: Vanaf station Hoorn is er een pendeldienst die jou naar Wieringerwerf rijdt (Bij je aanmelding aangeven dat je hiervan gebruikt maakt)
Parkeren: Gratis
Aanmelden vóór woensdag 5 april via het bovenstaande formulier.