Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   Stille omgang 17 maart

Stille Omgang jongerenprogramma 2018

Het is bijna zover! Op 17 maart 2018 vindt in de Mozes en Aäronkerk in Amsterdam het jongerenprogramma van de Stille Omgang (SO) plaats. Het programma zal in het teken staan van het thema ‘Everlasting’. Wat vind jij belangrijk in het leven? Welke zaken zijn eigenlijk van blijvende waarde? En hoe zit dat met de hemel?

Programma

Het hoofdprogramma zal dit jaar worden ingevuld door niemand minder dan Matthijn Buwalda. Door middel van muziek, liedjes en zijn getuigenis geeft hij ons een kijkje in zijn leven. Daarnaast bevat het programma weer een aantal vertrouwde onderdelen, zoals de H. Mis met Mgr. Punt en Eucharistische aanbidding. Ook zijn er keuzeprogramma’s, zoals Share the Light!, Everlasting LIFE en Sustainable Faith.
Tot slot lopen we de Stille Omgang door de straten van Amsterdam. Het belooft weer een bijzondere avond te worden met een mooi programma op de agenda. Zorg dat je erbij bent!

Datum:                     Zaterdag 17 maart 2017

Locatie:                    Mozes & Aäron Kerk, Waterlooplein 207, Amsterdam.

Tijd:                           19:00u.

Omgang lopen:      23:30u.

Entree:                      8,- (inclusief een leuke gadget en een heerlijk broodje tussendoor)

Einde                        00:30u.

Aanmelding gewenst via aanmelding@stille-omgang.nl.

of

www.sojongeren.nl/aanmelden.html

Vragen?

Heb je vragen of zou je meer informatie willen? De organisatie van het SO-programma helpt je graag verder! Stuur een e-mail met jouw vraag of vragen naar: info@stille-omgang.nl.

Sociale media

Je kunt ook de website raadplegen, www.sojongeren.nl, of de Facebookpagina: www.facebook.com/StilleOmgang. Verder zijn ze te volgen op Twitter Instagram @StilleOmgang en met de hashtag #SO18.

Foto's 2017