Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Barmhartigheidszondag livestream voor tieners

Barmhartigheidszondag livestream voor tieners

In het Jubeljaar 2000 werd de zondag na Pasen ingesteld als barmhartigheidszondag. Een dag om stil te staan bij de grote liefde van God de Vader voor ons mensen en die liefde ook bijzonder te mogen ervaren. Barmhartigheid is een moeilijk woord, wat niet vaak gebruikt wordt in het dagelijks leven. Weet jij wat het precies betekent of hoe je het aan je klasgenoten zou uitleggen? Aan de hand van korte inleidingen, Bijbelverhalen en een getuigenis gaan we via een livestream op zoek naar de echte betekenis van dit woord.

Op zondag 19 april om 18:30 uur willen we een nieuwe livestream verzorgen speciaal voor tieners over het thema barmhartigheid. Pilar, Sindo, José Ramón en Isaura uit Heemskerk zullen meewerken aan deze livestream vanuit de Bavo Kathedraal. José Ramón en Isaura zou je kunnen kennen van het tienerkamp BreakOut en het jongerenplatform. Pilar en Sindo, hun ouders, zijn actief in het kinder- en tienerwerk van de parochie Heemskerk.

Dit is de link naar de livestream

De bijeenkomst is interactief. Zorg dat je een Bijbel bij de hand hebt en reageer lekker in de chat met jouw vragen, antwoorden en eigen verhaal. We hopen velen van jullie te zien!