Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Diocesane Alpha Youth

Diocesane Alpha Youth

Wie is Jezus? Hoe moet je bidden? Waarom de Bijbel? Vraag jij je dit wel eens af, dan is de Alpha Youth misschien wel iets voor jou.

Alpha Youth is een cursus voor 12-18 jarigen om kennis te maken met het christelijke geloof. We gaan 10 dinsdagmiddagen (1,5 uur) met elkaar op stap. Beginnend met een overheerlijke, zelfgemaakte smoothie starten we lekker relaxt de online zoomsessie. Na een ontspannen gesprek starten we de video van de Alpha Youth serie en dan begint het gesprek over of jij denkt dat er meer is tussen hemel en aarde, wie jij denkt dat Jezus is en of jij wel eens hebt gebeden. Iedereen mag zijn eigen mening daarin hebben en we luisteren met respect naar de ander. Durf jij dit avontuur aan?

We komen samen op dinsdagmiddag van 16:00 uur tot 17:30 uur. We starten op dinsdag 20 april en eindigen op dinsdag 22 juni. Op zondag 30 mei zal er een extra meeting zijn met een gebedsdienst.

Vragen? Stuur een appje naar 06-23436049 of een mailtje naar info@jongbisdomhaarlem.nl

Wie: 12-18 jaar, van ongelovig tot gelovig

Wat: Alpha youth cursus, kennismaken met het christelijke geloof

Wanneer: elke dinsdag van 20 april t/m 22 mei + zo 30 mei