Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Wereldjongerendag(en)   >   WJD on AIR! Zondag 1 mei in Hilversum.

WJD on AIR! Zondag 1 mei in Hilversum

Een enthousiaste groep jongeren uit Hilversum organiseert zondag 1 mei de WJD on AIR. Vanuit de mediastad ben je uitgenodigd om alvast helemaal in de WJD stemming te komen. De dag is ‘All the way WJD-Style’ om elkaar te ontmoeten in voorbereiding op de verschillende reizen naar Krakau.

Met zoveel mogelijk jongeren uit Nederland vieren we aan het begin van de dag de eucharistieviering, die wordt uitgezonden op Nederland 2. Na de viering is er een lunch en zijn er verschillende workshops als een gezellige en ontspannen voorbereiding op de WJD. Tot slot kan een heerlijke borrel natuurlijk niet ontbreken.

Jongeren vanuit het hele land zijn welkom. Weet jij of je al naar de WJD gaat? Dan is dit het moment om aan te haken! Ga je niet of twijfel je nog? KOM OOK! Stel je vragen om een goede keuze te maken voor je inschrijving. Ga je niet mee? Dan is dit de dag om de WJD sfeer in eigen land te proeven.

R.K. Sint-Vituskerk Hilversum.jpg

Laat van je horen en ga ‘On AIR’!

Wanneer: Zondag 1 mei 10:00 – 17:00

Waar: St. Vituskerk, Emmastraat 5, Hilversum

Entree: € 5,- (Programma, lunch en borrel)

Extra’s: Laatste info over de WJD in Krakau, WJD-enthousiasme en gezellige dag

Aanmelden via: Aanmeldingsformulier WJDonAIR

Meer over de Locatie en reismogelijkheden
Meer >>

Meer over de locatie vind je hier: www.rkactiviteiten.nl

De Vituskerk is goed te bereiken vanaf station Hilversum. Vind op www.ns.nl of www.9292ov.nl hoe jij het snelt in Hilversum bent.

Er is genoeg parkeergelegenheid rond de kerk.