Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Tieners   >   Teens Get Together Hilversum – MELD je nu (met jouw groep) AAN!

Teens Get Together 21 April in Hilversum

'Teens Get Together' komt er weer aan. Dit keer komen we samen op 21 april in Hilversum bij tienergroep KAN ’t ff. Het thema van de avond is ‘U CAN DO IT’. Alle tieners van 12 t/m 18 jaar uit bisdom Haarlem-Amsterdam zijn uitgenodigd. Zorg dat jij of jouw tienergroep erbij bent/is en meld je hieronder aan!

‘U CAN DO IT’

Het thema is actueel en heeft 100% met jou te maken. We leven in een prestatiemaatschappij die veel van je vraagt. Mensen om je heen stellen allerlei eisen aan je waar jij aan mag gaan voldoen. Dat kunnen schoolopdrachten zijn, maar ook dingen thuis in je eigen gezin, of vrienden en klasgenoten die verwachtingen van je hebben, ga zo maar door. Hoe ga jij er mee om en wat doe je er mee? Vertel het ons en laat zien wat je kunt!

ELKAAR ONTMOETEN

Met dit thema wordt het een actieve, gekke maar vooral leuke avond. Zie je vrienden weer terug van de tienerdag, tienerkamp of de Teens Get Together bij ‘On the road’ van vorig jaar. Ken je ons nog niet zo goed en wil je graag jonge mensen ontmoeten die zich ook afvragen wat het leven hen biedt en zich afvragen of het geloof daarin een rol speelt? Kom dan ook gezellig langs.

PROGRAMMA

Je bent welkom vanaf 19:28u. We heten iedereen eerst van harte welkom. Daarna wordt er gestart met een actief Rock Solid programma met het eerder genoemde thema. Een leuk moment om elkaar weer eens terug te zien. Aan het einde van de avond maken we tijd om nog even lekker te chillen en bij te praten. Rond 22:12 ronden we af.

TIPS VOOR JE OUDERS:

Er is voldoende ruimte om te parkeren voor en rondom de St. Vistuskerk.

Aanmeldingsformulier

Meld je aan voor woensdag 19 april. Dan heeft Kan’t FF genoeg tijd om alles goed voor te bereiden. Je hoeft voor deze avond niks te betalen.

Captcha Code

Click the image to see another captcha.

FOTO’S Teens Get Together 31 oktober 2016 te Heerhugowaard

Klik voor meer foto's

Aanvang:     19:28u.
Locatie:        Schaapskooi naast de St. Vituskerk
Adres:           Emmastraat 5, Hilversum
Einde:           22:12u.
Kosten:         -

Tip voor Ouders

Er is voldoende ruimte om te parkeren voor en rondom de St. Vistuskerk.