Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Oude artikelen   >   Schaatsen in Haarlem

Schaatsen in Haarlem

Zondag 24 januari werd voor de 2de keer de tienerdag van jongbisdom Haarlem-Amsterdam gehouden. De dag begon met een eucharistieviering in de kerk van Bloemendaal (Aller­heiligste Drieëenheid). Daarna werd er geschaatst op het nabijgelegen ijsbaan van Haarlem. Tieners kwamen vanuit Haarlem, Zandvoort, Zaandam, Assendelft en andere plaatsen uit ons bisdom om deze dag mee te maken.

In totaal namen er ruim 30 tieners deel aan de dag. De kleine kerk van Bloemendaal was precies mooi van grootte om de groep te herbergen. Rafaël Straayer begeleide de eucharistieviering met zang en gitaarspel. Na de viering nam iedereen een broodje of krentenbol en vertrok richting de IJsbaan van Haarlem. We bedanken Lifeteen Haarlem voor het mede organiseren van de dag. Hier vind je enkele foto's van het schaatsen en de mis. We kijken terug op een mooie Tienerdag en tot volgend jaar.

Komende zomer organiseert Jongbisdom Haarlem-Amsterdam een tienerkamp van 15 t/m 19 juli. Daarover wordt binnenkort meer bekend.

Afgelopen zondag een mooie tienerdag gehad op de schaatsbaan van Haarlem. Bedankt iedereen!

Posted by Jongbisdom Haarlem-Amsterdam naar Krakau on Wednesday, 27 January 2016

Meer informatie-tekst
Meer >>