Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Oude artikelen   >   RKJ Volleybaltoernooi - 10 april - Leiden

RKJ Volleybaltoernooi 10 april 2016

Op 10 april organiseert RKJ Leiden het jaarlijkse volleybaltoernooi. Het toernooi vond in 1980 haar oorsprong en is al meer dan 35 jaar een vaste prik in de agenda van vele jongerengroepen in land. Jongerengroepen, jongerenkoren of zelf samengestelde teams zijn welkom en kunnen meedoen aan dit toernooi. Het is niet verplicht professioneel volleybal te vertonen, iedereen is welkom wanneer hij/zij wil bijdragen aan een gezellige en sportieve dag.

De dag begint met een H. Mis om 10:00 uur in de Lodewijkskerk in Leiden. Na de viering start het toernooi om 12:00 uur in Sporthal de Fluit te Leidschendam. Met de auto is het mogelijk om vanaf de kerk binnen 20 minuten bij de sporthal te arriveren. De dag zal eindigen rond 17:00 uur nadat de prijzen zijn uitgereikt.

Aanmelden

Je kunt je team aanmelden via rkjvolleybaltoernooi@gmail.com met vermelding van teamnaam (vergeet niet erbij te zetten dat het om een tiener- of jongerenteam gaat) en het nummer van de contactpersoon. Doe dit voor 20 maart a.s. De kosten zijn € 40,- per team. Er wordt gevraagd per team te betalen bij aanvang van het toernooi. Let op: Bij annulering na 1 april dien je toch de € 40,- te betalen.

Tienerpoule

Bij voldoende aanmelding is er een tiener- en jongerenpoule. Een team bestaat uit minimaal 6 spelers waarvan 2 meisjes. Kijk voor meer informatie op www.rkjleiden.nl/volleybal of like de facebookpagina:www.facebook.com/RKJVolleybaltoernooi

Foto's 2015

Email: rkjvolleybaltoernooi@gmail.com