Jong Bisdom Haarlem- Amsterdam   >   Nieuwsberichten   >   Jongeren   >   O, kom er eens kijken

O, kom er eens kijken

De Heilige Mis is een kostbare schat. Misschien ben je er elke week bij aanwezig, misschien ben je er nog nooit geweest. Misschien kom je er eens of twee keer per jaar, misschien wat vaker. Iets bijzonders is het in ieder geval wel. Vele katholieken gaan elke zondag, sommige zelfs meerdere keren per week. Maar wat heeft de Mis dan dat mensen er naartoe willen? Misschien vind je het maar een saaie bedoeling of weet je eigenlijk niet zo goed wat je er van moet vinden. Of je nou 0, 1 of 100 keer bent geweest op zondag 29 september ben jij welkom om de Heilige Mis met ons te vieren. Een Mis speciaal voor jongeren in het kader van de kerkproeverij. Durf jij een kijkje te nemen?

Om 13:30 uur verzamelen we ons bij de begijnhofkapel in het centrum van Amsterdam. Vooraf aan de Mis krijgen we een uitleg van wat de Mis inhoudt en waarom we die vieren. Na de uitleg vieren we de Heilige Mis in de prachtige kapel. Daarna sluiten we af met een borrel waarbij meerdere priesters, maar ook zusters aanwezig zullen zijn om jouw vragen te beantwoorden en om natuurlijk na te praten over hoe jij de Mis hebt ervaren. Benieuwd?

We zien je graag bij deze speciale jongerenmis!!

Wie: alle jongeren

Wat: een speciale jongerenmis om eens een kijkje te nemen

Waar: Begijnhofkapel, Begijnhof 29 Amsterdam

Wanneer: zondag 29 september